Gjennom årevis med studier og hardt arbeid har vi tilegnet oss unike erfaringer som kommer kundene våre til gode. Vi har feilet, reist oss opp igjen og på den måten funnet ut hva som fungerer og hva som ikke gjør det.
Om det er nettside, markedsføring eller video, så forplikter vi oss til å levere over våre kunders forventning hele veien. Den dagen vi slutter å levere – så legger vi ned.
Heldigvis har vi levert hele veien, og vi har en rekke store og små selskaper som kan gå god for oss.
Overskriften her er ikke til å legge under en stol, og det er helt sant. Våre sporinger viser at annonser vi har satt opp, strategier vi har implementert og videoer vi har laget, har dratt inn over 100 millioner kroner for våre kunder.
Som et lite gründerselskap er dette ufattelige tall som vi streber etter å øke, og det eneste hyggeligere enn at en kunde velger å benytte seg av oss – er når samme kunde kommer tilbake igjen og igjen og igjen.
Til tross for at Herkules Media bare har én fast ansatt, eier og daglig leder Scott A. Bekke, er vi ikke et enmannsband. Det er nemlig gjennom et bredt nettverk av designere, tekstforfattere, videografer, fotografer, voice-over artists og selgere at vi har kommet dit vi er i dag.
Tusen takk for at du har lest så langt ned på nettsiden, det betyr mye.
Scott heter jeg, er 24 år gammel og er født og oppvokst i Drammen. For tiden bor jeg i Trondheim hvor jeg har studert bedriftsøkonomi, psykologi, har en bachelor i medievitenskap og tar nå mastergrad som forretningsutvikler på prestisjefylte NTNUs Entreprenørskole.
Allerede som 12-åring kjøpte jeg mitt første kamera, og etter det var jeg frelst. Fra den dagen ønsket jeg meg kun kamerautstyr eller penger til kamerautstyr hver jul og bursdag, og jeg lagde faktisk min første corporate video når jeg var 13-14 år.
Siden barndommen har jeg alltid ønsket å følge gründerstien slik som min far, farfar og oldefar gjorde. Jeg er fjerde generasjons gründer, og ingen av oss har noen gang operert i samme bransje. Det er ganske godt jobbet tenker jeg.
Jeg har fått høre at noen har større skaperbehov enn andre, og det kjenner jeg meg igjen i. Jeg våkner hver dag med et behov for å skape noe. Da er det ekstra gøy at jeg gjennom Herkules Media får muligheten til å skape så utrolig mye, sammen med så sinnsykt mange fremoverlente og innovative gründere!
Branding og strategi går som hånd i hanske, og det er viktig å lage en strategi på hvordan ditt Brand oppfattes utad. Er dere billige, eksklusive, store, små? Ved å legge strategier på branding får du full kontroll på egen merkevare.
Video er det foretrukne mediet på digitale plattformer, og plattformer som Facebook og Instagram belønner videoinnhold med lengre rekkevidde enn tradisjonelle bilde- og tekstinnlegg. Video har på mange måter blitt en selvfølge for seriøse aktører.
Markedsføring er nøkkelen til hvordan du når ut til dine kunder. Det kan være så enkelt som en nettside eller SoMe-konto, eller så kan det være komplekst med ulike strategier for ulike kanaler. Strategien avhenger av hva slags forretningsmodell virksomheten benytter seg av.